torsdags glädje

2011-03-31 ♥ 22:29:10 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Hej vänner!
Sitter med mamma och pappa framför tv:n. Mamma håller på för fullt med att rätta och fixa till min historia inlämning som ska vara klar i morgon. Veckans tredje inlämning. Älskar verkligen skolan just nu och är inte alls skoltrött. Nejnej.
Idag har jag varit med mig fantastiska syster. Det finns ingen som Ida och ingen som jag mår så bra och har så roligt med. Hon är helt enkelt världens bästa syster. Vi var i Göteborg och åt på Burger King..., var på myrorna och fyndade och även shoppade loss på Monki. Kunde inte bli bättre. Visar det jag köpte i morgon skulle jag tro. Då jag även är ledig.
Nu ska jag fixa klart med Historian så jag kan få slippa det i morgon.
Pussochkram!



Kommentarer
Postat av: Ida Carlson

Min älskade syster,

en tår föll på min kind när jag läste detta inlägg. Finns ingen som gör mig så stolt som du. Om jag skulle vara världens bäst syster så finns det inga ord på hur mycket jag gillar dig. En oemotståndlig bakelse minst sagt!

Lite kul att precis när jag läser detta inlägg kommer låten I´m Missing You med Meja upp, riktigt fint låt som för stunden fick mig att drömma tillbaka till hur bra du får mig att må.

Du är verkligen den enda syster man kan önska sig.

Ha det nu underbart i Wales, önskar dig all lycka!

Älskar dig!

2011-04-02 @ 09:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0