Söndagskväll och allt som hör till

2011-03-06 ♥ 21:23:04 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej allihopa!
Sitter och kollar på Wallander-Prästen med Mamma, Pappa och min bror som är hemma över några dagar. Han fyller 25 år idag , Stort grattis bästa bror! Vi har firat honom med tårta, sång och presenter. Sedan har vi sett på solsidan som som vanlig var helt fantastiskt.
Jag upptäckte just hur otroligt fort allt går på Facebook, eller kanske inte upptäckte just, men insåg ännu en gång vilken kraft Facebook har. Det var då ett citat som sades på Solsidan idag av den fruktansvärda Ove "Du ser mig äta en bajsmacka och säger inget" 35 minuter senare var det 3056 likes, nu är det 5381 likes, efter 45 minuter. DET är sjukt!
Annars idag har jag bara spelat match. Det tar ju hela dagar. Vi samlades 12:15 och jag var hemma 17:00. Vi spelade mot Warberg. Tyvärr förlorade vi med 6-3, vilket var väldigt synd då vi nu åker ur div 2 och åker ner till div 3. Men med världens finaste lag så ska det nog gå vägen ändå.

Peace out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0