om att tatuera

2011-01-21 ♥ 19:09:23 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Hejhej :)
Kom just hem från Bella. Så himla fint att få träffa henne igen. Vi pratade mest, och kollade på Eva&Adam. Sedan så tatuerade jag Bella! Det var lite galet tycker jag, men det tycker inte Bella som redan har 7 tatueringar. Den jag gjorde var under foten så den skulle försvinna snart. Gjorde det mest för att testa hur det var. Hon har nästan en hel tatueringastudio hemma. Det var lite läskigt och blev inte jätte bra. Gjorde ett hjärta och skrev Ebba. Men shit vad kul det var!
Bella, jag tycker om dig så hemskt.



Kommentarer
Postat av: Belli

Hjärtat, du är så bra! Älskar dig.

2011-01-21 @ 19:47:54
Postat av: Mattiaskathinka

I love this page.

2011-07-18 @ 08:55:41
URL: http://mattiaskathinka.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0