en sista dag av lov

2011-01-10 ♥ 13:30:05 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej käraste.
Sista lediga dagen idag och det känns väl sådär. Bara tanken på att faktiskt behöva göra allt det som man skjutit upp hela lovet är lite skrämmande. Men ska försöka utnyttja dagen så mycket som möjligt och få gjort lite saker. Det var lite surt för jag tänkte att jag skulle gå upp klockan 10 idag för att vända om dygnet lite, men så glömde jag sätta klocka och vaknade kvart i 1. Mitt undermedvetna ville helt enkelt inte vända dygnet rätt. Jag förstår det.
Nu ska jag äta frukost och se på 1 avsnitt av glee, endast 1! Sedan börja ta tag i mitt liv.
Ungefär såhär snygg är jag just nu. Sjukt va?

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0