all you have to do is cry

2011-01-04 ♥ 14:46:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej kära Bloggis och dess läsare. Undrar fortfarande vilka ni är. Kan inte ni som brukar läsa skriva ett hej? eller kanske gilla inlägget så jag vet att ni är med mig. Hade varit så trevligt!
Jag ska snart vandra upp mot bussen, ja idag igen, för att träffa min bästaste Hanna som nu är hemma igen. Ska bli toppen att ses igen. Vi ska nog inte göra något särskilt. Ta en fika i kära Kungsbacka och bara glida runt, hänga runt, låna pengar. Ungefär.
Jag har fastnat lite för detta. Men två större örhängen i samma öra. Just dessa två tsm tycker jag är väldans fint.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0