Helgen

2011-04-04 ♥ 18:17:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

I fredags så var jag ledig(!) så jag o lille maxen sov här hos mig och spenderade hela dagen med att plugga, jag till svenska provet om en vecka o maxgyver till högskoleprovet (som förövrigt gick jätte bra, för er som undrar!). Varvade så klart alla studier med att gosa med katterna och spela nya angrybirds RIO!
Jobbade natten i garderoben på miiiingel, fett värt.
I lördags så var jag mest deppig hela dagen för att
1. Jag var dö trött efter att ha kommit hem 5 ifrån jobbet och bara sovit till 10.
2. Max fyller år och vill hellre göra Högskolaprovet än att mysa med mig
3. Vi hade inga rena jävla handdukar så jag var tvungen att luftatorka efter duschen = SVINKALLT
Men på kvällen var jag fitforfight (som ni ser på bifogad bild) och vi firade Emelie och Jacob
Söndag var bakedsunday. Första gången på helt sjuktlänge (typ nian) var jag fnitter-ramla-cp-full och jag hade så jävla kul (fram till halv tolv då jag fick en knäpp o ville hem tillmin pojkvän).
Detta resulterar iaf i en hemsk huvudvärk och förlamad kropp. Fick denna klubban av max iaf.
Snäll e han.
Bisous-Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0