en ledig torsdag

2011-04-14 ♥ 15:24:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej!
Idag har vi A-dag= ledig dag för de som inte har rest prov eller omprov att göra, vilket jag inte har.
Men inte blev det att ligga i sängen hela dagen för det. Nej nej, hade såklart tandläkartid klockan 13.
Så tog bussen vid kvart över 10 in till Kungsbacka och tog mig en och en halv timma på gymmet innan tandläkaren. Det var grymt skönt. Men känner redan nu att träningsvärken kommer sitta i gott i morgon.
Jag cyklade fram och tillbaks till bussen med och har nu konstaterat att det tar 14 minuter för mig att cykla upp till bussen. Så jag bor i i världens ända trots allt. Inte på våren och sommaren i alla fall..
Nu ska jag sätta i mig en braklunch. Så mycket tänderna vill så att säga, för tandläkaren satte in gummiband ungefär överallt och spända och höll på. Blir kanske blåbärssoppa eller något.
Puss °_°



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0