nya saker till rummet!

2010-10-09 ♥ 14:56:39 | Kategori >> om inredning | KOMMENTARER (0)

Hejsan kära vänner.
Har nu precis avslutat lördags städningen. Hela huset har jag dammsugit och dammat. Vikt tvätt och allt möjligt. Ibland är jag väl för duktig. Annars idag ska jag väl försöka hinna med lite plugg innan jag far till Johanna. Hon ska firas stort ikväll för sina 17 år. Kommer bli hur bra som hellst.
(Kno om du ser detta, RING).

Sa ju igår att jag skulle visa bilder på min nya hylla och lita annat smått och gott jag köpte igår.
Här kommer det:





Så ser det ut just nu. Kommer väl justera lite, sätta dit örhängestället när det kommer och så. Erkänn fin?




Ett fint tidningsställ som jag hittade på godhem (pappas familjehem). Den är sådär lagom sliten och gammal. Precis som jag gillar! (den hittade jag inte igår, men ville visa den ändå)



Tempur kudden, jag sov som en gud!



Nytt påslakan och sådan.



Lite nya vita galgar. Försöker byta ut alla till vita, men tycks alltid köpa för lite.



Tillsist dagens... heheh en väldans fin pyjamas har jag fått på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0