Så regnar det sådär höstigt

2010-10-23 ♥ 13:47:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godmorgon (13:45?)

Sitter och äter äggmacka och dricker juice framför nickelodeon. Ganska bra endå. Idag ska jag plugga så mycket att ni inte kan förstå. Har prov på måndag och har inte hunnit börja än. Så jag har en heldagsaktivitet inplanerad.

Filmen igår kväll var riktigt jädrans bra. Sådana effekter, det var helt sjukt. Den var galet invecklad med det gjorde filmen lixom ännu lite bättre. Rekomenderar att se den,  Inception. Att förklara handlingen försöker jag inte ens mig på. Hanna och jag försökte, men det gick inte så bra. Så ni får helt enkelt se den själva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0