Du frågar hur det är, som om det vore uppenbart

2010-10-28 ♥ 08:38:56 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Godmorgon!

Är just nu så trött att jag verkligen inte borde gå till skolan. Men matte första och det går inte att missa.

Igår så spelade vi vår första seriematch i innebandyn. Vi förlorade, stort. Men ack så bra vi var. Det var nästan otroligt faktiskt. Vi har gått upp en serie och spelar nu i division 2. Det är tufft motstånd. De vi spelade mot igår kvalade till divison 1 förra året men förlorade. Och divison 1 är typ jätte bra. Men det är så himlans kul att jag inte vet vad. Men det blev ialllafall en sen kväll. Var nog inte hemma förens 23:30 eller något sådant.

Nu ska jag läsa min morgonbloggar innnan skolan.
Love



Kommentarer
Postat av: Shermin

Hej!

Är du intresserad av en helt ny design, för ett otroligt lågt pris? Då kan du kika in i min blogg, jag gör designer till din blogg för endast 20 kronor, allt du behöver göra är att säga hur du vill ha den och när den är klar sätts 20 kronor in på mitt konto. Betalningen sker via internetbank.



Så kika in i min blogg nu och se vad du tycker :)

http://sshermin.blogg.se/category/saljes.html



MVH Shermin

2010-10-28 @ 09:21:58
URL: http://sshermin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0