söndag

2010-12-26 ♥ 14:44:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det är en rätt trött Ebba som skriver idag. Jag ligger i min säng och tänkte ta mig an att se lite filmer på svt play. Det är väldigt deppigt att Rebecca&Fiona är slut :(
Men jag får väl försöka hitta någon annan serie att följa. Även om de aldrig kan bli ens hälften så bra.
Hur mår ni idag? ni som var ute på krogen kanske mår sämre.
Jag kan bara gå upp för trappan och se mina syskon som två exempel. Även om de kanske är liiite värre än alla andra. De ser i alla fall ut som två döda fiskar som chippar efter luft när de ligger som två hösäckar i soffan.
Ikväll ska hela familjen ut och käka och sedan gå på bio. Det bli "Änglagård 3". Vi har någon twisted förkärlek till Svenska filmer.
Hi cute...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0