God Jul!

2010-12-25 ♥ 00:45:49 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Jag vill önska er alla en god jul.
Hoppas den varit hur bra som helst med massssa mat, godis, julklappar släkt och hets. Och snö såklart. Helt otroligt att vi i år fick snö på julafton. Det hör inte till vanligheterna! Min familj åkte t.o.m skridskor på havet. Det var flott.
Jag sitter nu och skriver på min nya Macbook som jag fick i julklapp. Jag är hemskt nöjd och glad! Hoppas på lite bättring på bloggfronten nu när man har en egen dator att hänga framför dagarna i enda.
En liten godjul hälsning från mig till er alla. Känner på mig att det kommer bli en del sådana här "Photo Booth" bilder framöver. Men alla behöver inte vara så hemskt fina som just denna.



Kommentarer
Postat av: malin

soet

2010-12-25 @ 01:40:24
URL: http://lovecats.webblogg.se/
Postat av: ebba

tack soetnos

2010-12-25 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0