älskar när det är bra dagar

2010-12-02 ♥ 16:12:55 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Idag har jag haft världens bästa dag!

Först hade jag sovmorgon som var jätte skönt. Då han jag se på "Bff"nickelodeon. Det var ett höjdarprogram.
Sedan så väntade jag på bussen och fick sällskap av en katt som jag pratade lite med, vi stog och jamade ett bra tag och fick igång en riktigt samtal. Det lät något i stilen med:

Katten: mjaaauu
jag: mjaaau?
Katten: mjaaaau!
jag: mjauu?

Så fortsatte det ett tag.

Sedan så hade vi matte och det är mysigt på morgonen. Och efter matten och lunchen så fick vi hjälpa till att julpynta. Åhh det var mysigt. Vi byggde ihop en julgran och fick julpynta "vardagsrummet" som Uffe kallar det. Ni som går på Aranäs; det mysiga hörnet med soffor, gran och massa julpynt i cafeterian har jag och mina fina klassvänner+ David fixat.

Tillsist fick jag pratat med Mattias lite om mitt arbete i Afrikan och fick även lite gjort på det.

En rikitigt bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Olinder!

HAHAAHHAHAHAHAHHA DEN JÄÄKLA KATTEN! :p SKIT VAD JAG GARVA NÄR DU BERÄTTADE DET!

2010-12-03 @ 21:15:37
URL: http://mandala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0