skolstart

2010-08-18 ♥ 09:10:02 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godmorgon. Det var nog första gången jag sagt godmorgon och det faktiskt varit morgon och inte sisådär 1 på eftermiddagen. Idag är det första dagen i skolan. Ska väl bli okej men vart sjuttsingen tog sommaren vägen?

När jag igårkväll funderade på vad jag skulle ha på mig idag, så blev det så snett i huvudet. Första dagen i skolan har alltid för mig varit så stort. Köpt en helt ny outfit att ha på sig, Hårinpackning, pedikyr ja hela köret. Men så var det inte iår. Då jag istället knappt orkade duscha imorse och kläderna är något helt vardagligt och i synnerlighet inte något speciellt alls.
Vad har hänt med pirret, förbredelserna och spänningen? Blir det såhär för alla som växer upp? Allt det roliga med, första dagen i skolan, sista dagen innan sommarlovet, jul, födelsedagar etc. inte alls blir så där pirr-spännande mer? Om ni har kvar den där pirr-känslan. Ta hand om den väl. För du kommer sakna den när den försvinner, det gör jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0