Kräftskiva

2010-08-22 ♥ 15:08:50 | Kategori >> om fotografier | KOMMENTARER (0)

Hej! Igår hade jag en sådan jäkla toppen kväll. Först var vi på Kräftskiva hos Maja. Det var kanoners. Massa goda kräftor och finfina flickor. Tack så hemskt mycket för det Maja. Vid 1 tiden drog Johanna, Emelie och jag vidare till Viktor von Platen. Det var lite mysko att vi hamnade där, speciellt när hälften av killarna har gått i min systers klass. Men det var skoj. Massa utomhusdans och sådant. Jag tror jag ramlade 100 gånger, vem sätter upp ett partytält i en jävla backe med lerig mark. Som gjort för att ramla ju! Märkte just att min fina långklänning hade gått sönder. Det var ju inte allt för skoj.


Hade ej med mig kamera, så dessa bilder är från Majas facebook (fast det var jag som tog dem)


Finaste Mathilda som äntligen är hemma från bohusmalmön.

Charlotte och Majas klassvän (förlåt, kommer je ihåg namnet)

Hanna, Johanna och Charlotte.

Det skall vara nubbe på kräftskiva!

Och snapsvisor!

challeballe.

Frida, Johanna och Julia.

Finis Fridis.

Skaka rooooompaa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0