Den randiga ponnyn

2010-08-12 ♥ 13:48:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej godingar. Sitter här framför tv:n och kollar på nickelodeon. Johanna och Carro bara soooover. hur kan man sova tills 14 på eftermiddagen? galningar.

Jag har precis städat klart hela huset efter kalaset igår. Det blev kanske inte som förväntat men väldigt bra. Speciellt när jag och Olof dansade vals till Anastasias "längesedan i december". Det var vackert.
Lägger upp lite bilder när min stationära dator funkar igen för man kan ej lägga in bilder på denna bärbara. Iallafall inte bilder från min kamera som visst tar för mycket plats. Pff, dåligt.

Ska nog äta lite lunch nu. Det får bli pastasalladen från igår, mums vad gott.

Hörs senare. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0