Ett nyår med goa vänner.

2011-01-01 ♥ 11:04:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Åhh jag hade en fantastisk nyår.
Helt spontan med helt oväntade personer, men den var så himlans bra!
Vi var hos min finaste vän Johanna och åt god mat och god efterrätt. Tjejerna drack massa gott medans jag höll mig till vatten enda fram till 12 slaget då jag öppnade min champange flaska. Har ju ätit så mycket tabletter de senaste dagarna för att ens orka stå upp på nyår och tabletter och alkohol gör ju levern till en gruskorn, så det kändes inte så lockande. Men vad fasiken, alkohol är överskattat.
Efter middag och lite spel så kom Johanna pojkvän Max och hans killar för att sällskapa oss. Det blev kortspel, prat och dans i flera timmar.
12 slaget firade på balkongen med massa kramar, skålar, nyårskyssar och raketer.


Och jag mådde bra hela kvällen och behövde inte ta en kvart-i-tio-powernap för att orka till 12 slaget. hur fint som helst.


Tack för allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0