sommarplaner

2011-04-26 ♥ 19:59:45 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Hej vänner.


Sitter här med min bästa vän Mac. Ja han heter så och han är fantastisk!
Jag har skrivit lite om schimpanser, lyssnat en massa på finfina Lars Winnerbäck och kollat på biljetter till Siesta festivalen. Vet inte varför, men det blir inget Peace and Love denna sommaren. Men fick en sådan sommarkänsla av att lyssna på Lars och vad är inte bättre än sommarkonserter? Siesta är billigare än Peace and Love och ligger, enligt mig, lite bättre i tiden. Sedan är det fantastiska artister som ska dit. Så som The Kooks, Oscar Linnros, Daniel Adams-ray, The Sounds, Håkan Hellström, Rebecca och Fiona mm. Ska fundera lite mer på det!


Nu ska jag se på Äntligen hemma som kan vara ett av mina bästa program!



Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

tänkte slänga in en fråga nu för en gångs skull, lägger du ner mkt tid på dina blogginlägg? :)

- trevlig sommar btw! :)

2011-08-11 @ 19:11:58
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0