Rainy Tuesday

2011-04-12 ♥ 22:20:36 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Idag regnade det hela dagen. Fast det var det väl knappast någon som missade. Regnet gör mig något så fruktansvärt trött så jag sov mig igenom hela dagen i skolan, utan på historiaprovet i princip. Fast det gjorde jag på typ 10 min. Så gick jag först ut, var först klar. DET HAR ALDRIG HÄNT FÖRUT! Jag brukar alltid vara den som sitter kvar absolut sist och frågar om man inte kan få lite extra tid. Men inte idag!
Sedan sov jag på hälsopiloten och sedan kom jag hem, pluggade lite, fast somnade, så sov jag i 40 minuter. Efter det så var det såklart dags för "Desperate Housewives". Och nu tänkte jag gå och sova...
Tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0