ny design

2010-09-02 ♥ 19:39:12 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Så nu har jag gjort en ny design 3 gånger. Den första var ju en riktig flopp. Alldeles för rosa med massa gulligull, nja inte riktigt jag.
Sedan var det en med en kaffekopp. Väldans brun. Ganska mysig egentligen, men lite för stel.
Tillsist blev det denna. Är ju rätt så mycket inne på rosor för tillfället (mitt rum ser ut som en rosenträdgård!) så tyckte denna passade.

Vad säger ni? finare eller helt enkelt förskräcklig? släng in en kommentar vettja!


(Obs. Carolina Jacobsson, det går en skolbuss utanför mig, ca 100 meter från mitt hus. Så jo, jag kan springa dit utan att det är en träningsrunda. Och JA, jag saknar dig din tosse.)



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker att den är jätte fin! <3

2010-09-03 @ 16:58:53
URL: http://erikaslifebox.blogg.se/
Postat av: Ebba (:

tack så mycket :)

2010-09-03 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0