I Swear I was born right in the doorway

2010-09-13 ♥ 17:10:00 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (3)

Hej kära vänner.
Måndag igen och jag är trött som ett litet troll (inte så ovanligt dock). Kommer aldrig förstå varför jag jämt är så trött :(

Skolan är iallfall slut för idag, men inte pluggandet. Har Barnpsykologi inlämmning, Historia Prov och tyska glosor tills imorgon. Vill.bara.dö

Däremot har jag tagit outfitbilder av den lite roligare sorten idag, med andra ord så har jag bytt outfit-bild-ställe. Såhär såg jag ut i dag:




Pusshejniärallasåfina

Ps. Hade besöksrekord igår. tack! Ds.




Kommentarer
Postat av: Em

I LIKE!!! Besöksrekord är wonderful, :D:D

2010-09-13 @ 17:18:43
URL: http://emchar.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Grymt snygg!!

2010-09-13 @ 18:18:35
Postat av: Johanna

JAG GILLAR !!

2010-09-13 @ 19:01:35
URL: http://www.nattstad.se/johannaei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0