3 saker

2010-09-05 ♥ 20:25:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Kriget i Afghanistan, Varför man hickar, varför jag jämt har ont i huvudet

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Glasögon, Massa papper, sladdar

Tre saker jag gör just nu:
pillar sönder naglarna (fy mig!), gör detta testet?, lyssnar på Lars Ohly-debatt på tv:n.

Tre saker jag vill göra innan jag dör
: Hoppa bungyjump, åka jorden runt, få barn

Tre saker jag kan:
 Darra på ögonen, laga mat, sjunga opera (okej då, det kan jag väl inte. Men det hade vart tufft)

Tre saker jag inte kan:
sjunga opera..., vifta på öronen, spela gitarr 

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
simon and the garfunkel, mumford&sons, city and colour

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
spela något instrument, helst gitarr, sorra med innebandyklubban, hjula

Tre favoriträtter:
Tacos, hemmalagade kötbullar, lax och potatis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0