höstlov-09

2010-10-26 ♥ 13:38:44 | Kategori >> om fotografier | KOMMENTARER (0)

Jag försökte sova, men det gick inget bra alls. Tror jag hade för många outklarade funderingar i huvudet. Tänkte delvis på att det snart är höstlov. Ska bli så skönt så jag vet inte vad. Har inga bestämda planer, men hoppas på att det blir lite som förra. höstlovet-09 var ett av mina bästa lov. Jag var med Hanna och Johanna hela lovet och vi hittade bara på roligheter.

Här har ni lite bilder från höstlovet-09:


vi var en del i göteborg och bara fikade och gick på spontanbio alldeles försent på kvällen.
Här ska de låtsats vara jätte snygga.

Sena göteborgskvällar gjorde att det blev lite häng på centralstationen.

Vi satt där och var så fula vi någonsin kunde.

Vi turistade en dag i Varberg.

Så var vi på varbergs kallbad. Där hade vi eget spa och sådant. Vi drog ner medelåldern ganska rejält.
Vi badade i 8 graders vatten. Det var kallt som sjutton

När vi sedan gick på stan hade de konstiga skyltfönster. Här är nakna barbies.

Sedan var det halloween. Då var jag Darth Vader.

Emelie var hippie.

Johanna var något som jag inte kommer ihåg. Men hon var snygg mest hela kvällen.
Sedan var vi på Hockey. Jag, Johanna, Maja och Mathilda.

Det var såklart Frölunda som spelade. Kommer inte ihåg om de vann eller inte.

Lovet avslutades hemma hos Harry med en massa fina vänner. Där spelade vi bear-pong.

Alla var super koncentrerade!

Några stolpskott skulle bada. Det var nästan is i vattnet.

Sedan avslutade Christoffer kvällen med att spela en trudelutt.


Det var de höstlovet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0