Mest en massa babbel

2010-10-08 ♥ 21:29:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hej käraste läsare!

Idag har ni inte fått ett enda inlägg. Riktigt dåligt av mig, men som vanligt så har dagen varit totalt fullsatt.

Direkt efter skolan gick jag till kungsmässan för att köpa present till min bästa Johanna. Efter det så träffade jag upp pappa på IKEA och köpte lite saker till mitt rum, delvis en fin hylla som jag endast har smycken på. Det ska ni få se en bild på imorgon. Super fin är den!
Sen bar det av till Sängjätten och köpte mig en sådan där Tempur kudde. Så kanske det äntligen blir lite mer ordning på min stela nacke.
Sedan till sist handlade vi mat. Och vet ni, jag körde hela vägen. Motorväg (110 km/h, woohoow), stoppljus, köer och massa sådant. Jädrans bra gick det!

Och tillsist sitter vi nu både framför Idol och slappar.

Åhh juste, idag var jag jätte fin i min nya jacka. En jacka som jag fick av världens snällaste Johanna Thuresson igår. För hon ville inte ha den. Så hon sa helt enkelt "antigen tar du den (gratis) eller så slänger jag den" så jag tog den och gillar den jätte mycket. TACK.
Men så glömde jag ta outfit bild för jag var så trött och bara slängde av mig kläderna när jag kom hem :(
Så den får ni se en annan gång.

Herregud nu har jag skrivit av mig. Ska nu se klart på Idol. Hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0