Do you get, do you get a little kick out of being small minded?

2010-07-23 ♥ 17:38:58 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Hej!

Kvällen ska spenderas hos min goa vän Amanda. Det är lite klassmys med grill och krök. Trevligt att träffa klassen igen, har man inte gjort på hela sommaren! Sedan åker troligtvis jag och Julia till Niklas. Även det kommer nog bli skoj. Min kväll slutar antingen hos Pierre som har sin årliga maskerad fest. (Denna missar ju jag, men kanske hinner jag se hur fina alla är iallafall en liten stund) eller sovandes i min säng. Detta beror helt på hur trött jag är efter kvällen.

Idag ser jag ut såhär:





Tröja- Gina Tricot (köpte igår)
Jeans shorts- Bik bok
Skärp- Mammas gamla
Armband- Mammas gamla
Klocka- Paris

Till detta ett par svarta pumps (hur länge jag nu orkar gå i dem) och någon slapp väska.

Ha en underbar fredags kväll. Puss på er godingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0