Dålig nattsömn

2010-12-07 ♥ 17:36:21 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Inatt så sov jag endast 4 h. 4 JÄVLA TIMMAR!! det är bara sjukt.

Igårkväll så ville de sig verkligen inte till att sova. Låg helt klarvaken med miljader tankar i huvudet. Jag försökte med allt. Först verkligen ansträngde mig för att sova, sedan läste jag, vände mig om och sov som Pippi Långstrump, försökte med mammas tankesnurra "jag-är-i-en-bubbla-ingen-kan-nå-mig-här".
Tillslut fick jag gå upp och äta lite fil med socker. Det gjorde jag jämt när jag var liten och inte kunde somna. Det hjälpte inte det heller. Då blev jag så frustrerad att jag bara ville gråta. Tror inte jag somnade förens 2. Det var rikitigt bittert.
Så har gått på överskottsenergi hela dagen. Det är ju alltid något.

Har ni några bra när-man-inte-kan-sova-tips?
Det skulle jag verkligen behöva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0