dans, sång och pojkar i flickkläder

2011-02-26 ♥ 13:51:13 | Kategori >> om utekvällar | KOMMENTARER (0)

Igår var vi hemma hos fina Caroline.
Hos caroline var det massa fint folk!
Vissa hade kramkalas
Medans andra dansade
Sen var det några som skulle klä ut sig i flickkläder. Här ser ni Eddie och Jesper.
Och Jacob skulle se om han kunde smuggla med sig en box under tröjan. Den gick utmärkt.
Och jag fotade med lisas kamera. Ångrar ofta att jag inte köpte en sådan.

Det var den fredagskvällen det. Påväg hem i bussen sjöng Johanna och jag Veronica Maggio-Jag kommer högt flera gånger. Det tyckte nog busschauffören var hemskt trevligt, eftersom det bara var vi en en kille till i bussen från Lerkil.
Kvällen var hur bra som helst så tack så mycket Caroline!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0