lördags förberedelser

2011-02-12 ♥ 14:53:50 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Goddagens!
Här hemma är det fullt sjå med att packa. För i kväll åker vi som sagt till Åre. Det är Mamma, Pappa, Johanna och jag. Kommer nog bli dö mysigt. Speciellt att få vara 5 dagar med finaste Johanna :) Det är hemskt mycket som ska med, trots att vi bara är borta så kort tid. Eller så är det bara jag som är sämst på att packa och alltid har med mig 10 gånger mer saker än vad som används. Och jag lär mig ALDRIG. Lika mycket packning varje gång.
Jag kommer troligtvis ha med mig datorn upp till Åre och uppdatera iallafall någon gång om dagen om internet vill sig.
Vad ska ni göra på lovet? vara hemma eller resa bort? till varm eller kallt land? skidor eller solsemester? Berätta hemskt gärna. Hade varit kul att se vad ni har för er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0