Mumford&Sons

2010-09-30 ♥ 12:57:40 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Hejsvej.
Ännu en dag hemma. Är så konstigt att jag igår kväll längtade till att gå till skolan idag, men så kom jag ju på att vi var lediga och blev då lite ledsen. Hu? är jag galen? Hemma 1 liten dag och börjar sakna skolan.
Måste vara något fel. Speciellt nu när vi har 1000 saker att göra och jag har för ont i huvudet för att orka göra något av det.

Idag ska jag iallfall försöka plugga så mkt som möjligt och ikväll ska jag sitta barnvakt. Det är alltid trevligt!

Har har ni dagens, inte outfit, utan plugg.
Enjoy ebba!






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha dina gossiga Hello Kitty sockar!

2010-09-30 @ 22:03:49
URL: http://moreofcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0