helfestlig helg

2010-09-19 ♥ 20:42:53 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godkväll käraste vänner.

Denna helg har jag varit så otroligt dååååålig på att uppdara, men till mitt försvar så har jag varit hemma 7 timmar sedan i lördags morgon. Och 6 av dem har jag legat i sängen och mått prima ballerina (eller inte..)

I går var ju som sagt jag och Hanna på Liseberg. Herregud det var det roligaste på länge. Vi hade lite tajt med tid så vi sprang omkring som småbarn och åkte så mycket vi hann med. Det roligaste var de barnbåtarna som går runt runt i 1000km/h. Det är helt sjukt. Vi skratta så magmusklerna värkte och var nära på att flyga ur den helfestliga attraktionen.

På kvällen var det klassmiddag som vankades. Riktigt jädrans skoj var det! Tack Julia. Du är min bästa. Men som sagt det kostar att ligga på topp. Ett uttryck som passa mig perfekt, right? Så denna söndag har inte varit mycket för världen.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0