and i will hold on hope

2010-09-02 ♥ 15:29:32 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Ojojoj riktigt trött tjej på bilderna nedan. Men så blir det när man ska upp och fotografera tidigt på morgonen.

Idag har det varit en skön dag i skolan. Endast 2 lektioner + ett meningslöst klassråd.
såg just att SHOCK hade ringt, försöker ringa tillbaks med de svara inte :( 
Mina skor har troligtvis kommit in. Om det nu inte var han grymt goa expediten som bara ville fråga vilken resturang vi skall ha våran första dejt på . Åker nog in till Gbg imorgon och testar ut dem. Har jag tur så får de följa med mig hem imorgon. Jippi!



LYSSNA



Mumford & Sons- Little lion man.


Mumford & Sons- The cave

Ännu ett riktigt bra band som Jesper har introducerat för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0