skolan är kanske inte så dumt

2010-11-17 ♥ 12:36:30 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Nu börjar jag bli rastlös på rikitgt. 3 lediga dagar är liiite för mycket. Jag vet inte vad jag ska göra. Jo visst borde jag plugga ett ton med läxor men har verkligen ingen lust med det. Så det blir att jag hamnar här framför alla miljoner underbara bloggar som Sverige har att erbjuda. Men här kan man inte sitta en hel dag. Nej jag är rastlös och har absolut inget emot att gå till skolan imorgon. Längtar nästan.

Är det bara jag eller känner någon igen känslan?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skolan är bäst !

Längtar seriöst redan på fredageftermiddagarna till måndag igen :)

2010-11-17 @ 15:37:14
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0