Musik för att känna sig lite bättre

2010-11-09 ♥ 17:56:03 | Kategori >> om outfits | KOMMENTARER (0)

Hej vänner. Hur står det till med er? Här är det väl bra egentligen. Men gud vad trött jag är. Detta lilla höstlov har verkligen inte hjälpt mig alls med att besegra min trötthet. Nästan tvärtom känns det som.

Nu i skolan så har jag fått 6 inlämningar. Vissa mindre och vissa större. Så jag ska nu sätta mig och skriva. När man ska plugga är det skönt att lyssna på lite bra musik. Så som de från filmen "Juno". På den skivan är nästan varje låt lika bra. Sådant gör mig glad mitt i allt. Den finns på spotify, så lyssna på den.

Såhär såg jag ut idag. Men knästrumpor under byxorna för lite extra värme i snön.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0