Kan knappast kalla det ledigt

2010-11-15 ♥ 13:50:48 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Nu har jag 3 lediga dagar framför mig. Väldans skönt ska ni veta. Men idag kom jag på nackdelen med lediga dagar, iallafall för mig. Det är plugget. Man har en sådan press på sig att hinna med ALLT som man borde hinna med. Sen så gör man inte det och får ångest.

Så för att underlätta ångesten så tänkte jag börjar med att plugga lite:

Engelska, boken eller inlämmningen?
Historia, inlämmningen eller provet?
Barnpsykologi, inlämmning 1 eller 2?
Svenska boken?
Afrika fördjupningen?
Kulturkunskapen, sub-kultur?

Och där kom ångesten tillbaks.

Ja som ni ser. Det är inte så att jag kommer ha 3 rastlösa dagar precis. Vart ska man börja?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0