ibland så, ahh suck

2010-11-20 ♥ 22:15:15 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag blir så trött, skrev ett inlägg förut, när jag kom hem från matchen. Men så publicerades inte det. Då blir man ju huuuur trött som hellst. Fuck blogg.se ibland.

Vi förlorade iallafall matchen, men vårt lag är så fint så det gjorde nästan inget. Eller jo det gjorde det men det finns inget att göra åt det, om man säger så.

Idag är jag hemma igen, för jag är så trött efter en heldag innebandy och mina ben vill lixom inte riktigt röra på sig. Hittintills har jag sett på "Så mycket bättre" och nu är det "The heartbreak kid" som gäller. Har sett den flera gånger innan, men den är väldigt bra.

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0