Höstlov dag 2

2010-11-02 ♥ 19:47:54 | Kategori >> om fotografier | KOMMENTARER (0)

Godkväll.

Är nu hemma ifrån Skövde och jag har haft det toppen bra verkligen. Idag spenderade vi 2h på en Second hand butik. Där var det så mycket folk att man nästan fick ursäkta att man fanns. För vi var ivägen mest hela tiden.

Sedan så lunchade vi med Jessica och åt Sushi. Det var Idas andra gång någonsin som hon åt sushi. Helt sjukt egentligen.

Tillsist så åkte jag tåget hem och fick där sällskap av en man från Kosovo som var polis och frågade en massa om skolan och om jag visste några bra dansställen. Då sa jag att jag endast var 17. Han tyckte det var konstigt att jag inte var ute endå. Jag tyckte han var konstig för att han skulle prata en massa när jag bara ville läsa. Men han var trevlig endå.


Second hand butiken med en massa folk.
 

Det fanns bl.a en del knasiga skärp.


Detta skulle vi testa. Hatten var inte alls lika fin på som den ser ut att vara.


Sedan åt vi Sushi.


Mer bilder blev det inte. Ett fint dygn i Sköve.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0