Harry.p

2010-11-26 ♥ 23:04:28 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Har idag sett på Harry Potter som var höjden av awesomeness. Hur bra som hellst tycker jag, absolut en av de bästa Harry.P filmerna. såg den med Hanna, Alma och bror Adam. Riktigt fint var det.

Såg precis på idol utröstningen. Så åkte Linnéa ut. ÄR DET ETT JÄVLA SKÄMT?!?!?! Linnéa är absolut bästa av alla och så åker hon ut? jag rösta 3 gånger men det hjälpte fan inte. Är fruktansvärt förbannad och fällde tårar när hon åkte. Jag som ska med Hanna på Idol på fredag (hennes födelsedagspresent från mig) så är inte Linnéa med. Åhhhh, nej är för besviken och förbannad för att skriva. Hörs imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0