Larven kommer bli en fin fjäril

2010-06-21 ♥ 22:47:07 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

hej:)

Nu sitter jag här med internet igen, efter 22 timmar utan det. Jag bor ju i princip i skogen så internet trivs inte så bra här och hoppar gärna och ofta ut.
Det har kliat i fingrarna hela dagen för att uppdatera, så nu får det bli ett lång inlägg.

Idag har jag målat en sjöbord röd så hela jag var röd efteråt. Fint ska det vara.
När jag stod där och målade i bikini (måste jobba på brännan inför Peace and Love) så kom det en man. Han blev väldans förvånad av att se mig stå där så han åkte snabbt som attan ut med sin båt. När han kom tillbaks hade han väl hoppats att jag hade gått men icke, så han åkte snabbt som attan hem. Funderade på och dansa lite. Men tror inte han hade uppskattat det så jag höll mig och dansade när han hade gått istället.

Efter en heldag av målning i solen lite häng på min veranda och ett grymt jobbigt innebandy-fys-pass så ska jag nog dra mig och se en film med mamma.

Hörs imorgon mina underbara 3, eller kanske 4 (med hanna) läsare.


En liten larv som sällskapade mig i solen. Pappa sa att det kommer bli en fin fjäril.
En liten larv som sällskapade mig i solen. Pappa sa att det kommer bli en fin fjäril.sommarsol
En lite smått stel bild, men så får det bli idag. Ser även ut som jag är topless, men kolla noga i hörnet så ser ni en bikini, Ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0