Första orden från mig

2010-06-20 ♥ 20:56:32 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (4)

Hej läsare (vet att det inte är några än men iallafall). Idag bestämde jag mig för att göra något som ungefär alla människor i Sverige redan gjort, skaffa mig en blogg. Tänkte mig att det kunde vara skönt att få skriva av sig. Jag har mycket mycket saker i huvudet så det kan lätt bli massa blablabla på denna blogg, men det kan ni bara hoppa över och läsa det intressanta ;)

Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken sorts blogg detta ska vara, men lite outfits hade jag tänkt mig, även min vardag med vänner, skola, helger och sådant. Men inte för mycket skola, det kan ju ingen tycka är intressant att läsa om. har jag rätt? Men ni får gärna säga vad ni vill läsa, så skriver jag vad som önskas!

Ne nu räcker det för mig i detta inlägg (sa ju att det skulle bli mycket babbel).

Trevlig söndagskväll!



Kommentarer
Postat av: mli

Jag gillar det iallafall! Puss på dig fining

2010-06-20 @ 21:08:29
URL: http://emchar.webblogg.se/
Postat av: nervös anonym

Hej, jag undrar bara om du skulle kunna skriva lite om killar resp tjejer (är lite förvirrad nämligen). hur det känns att vara kär, hur man vet vem som är den rätta och om det är okej att bara knulla runt lite fritt. men annars saknar jag inget. bra blogg.//anonym

2010-06-20 @ 22:54:01
Postat av: Ida Carlson

Bra initiativ.Skall bli spännande att följa denna blogg:)

2010-06-20 @ 22:55:38
Postat av: Den bästa!

Ska bli kul att följa:D

2010-06-21 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0