Det måste vara koffeinfritt kaffe jag dricker

2010-06-22 ♥ 08:27:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godmorgon alla er som är uppe med mig klockan 08:15.
Jag sitter här trött som en sengångare och häller i mig kaffe i hopp om någon effekt. Men det funkar inte på mig. Skulle vilja vara en sån som får adrenalinkick av kaffe. Som Ellen i min klass. Det hade vart skoj.

Det är en halvtimma kvar tills jag ska traska mig neråt och måla. Hade ju tänkt bättra på brännan (till Peace & Love, btw lägger upp en inlägg med "bra att ha på festival" grejer) men var så rädd att bränna mig igår så smörjde in mig med massa solkräm. Kan meddela att det var sista gången. Inte en solstråle tog sig fram. så idag är det slut lekt och jag kommer se ut som en kräfta ikväll och gråta mig fram på träningen, men det är det värt.

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0