walking in sunshine

2011-03-07 ♥ 07:15:36 | Kategori >> om photo booth | KOMMENTARER (1)

Good morninig Sunshines!
Hur levs livet idag? Här hos mig är det fint.
Jag kom på en sak här vid frukostbordet. När jag var liten så ville jag så hemskt gärna ha lite sneda ögon. De skulle vara vinklade litelite uppåt. Det var det finaste jag visste.
Något sådant här kanske,
Idag har jag en lillamy frisyr. Det gillar jag!
Och så äter jag banan till frukost, (oj lite mascara där på ögat, den tar jag genast bort!)
och så var det med den morgonen.
Ha en trevlig måndag. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kinesögon? Det har ju inte jag.. och så har jag det ;p,p,p;P;P,;p;p

2011-03-07 @ 17:15:05
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0