fredag

2011-03-04 ♥ 20:55:40 | Kategori >> om saker jag köper | KOMMENTARER (0)

Hej käraste vänner!

Ännu en lång dag, så som varje dag varit denna vecka. Tyvärr blir inte nästa vecka något bättre. FN-Rollspel mellan halv nio till fem varje dag.
Idag efter skolan var jag på Kungsmässan för att vänta in mamma. Då köpte jag årets första solglajjor. Rätt fint. Sedan när mamma kom så köpte vi (mamma) en skinnjacka till mig som jag ska bära ungefär varje dag hela våren. Den är från Zara. Sedan blev det fika med Hanna och hennes mamma. Hemskt mys. Och tillsist storhandlade vi en massa mat och nu sitter jag i soffan och väntar på att min syster ska komma hem. Hon har inte varit hemma på flera månader tror jag, så det ska bli så fint.
Solglasögon- H&M, 79 :-
(Den är mörkare svart IRL) Zara, 599 :-
Händer i kväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0