tack och hej FN:s generalförsamling

2011-03-11 ♥ 21:15:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godmorgon, eller nej? eller jo! vaknade nu. Har sovit sedan sex tiden. Jag är verkligen utmattad. Men hoppas på att man är piggare i morgon då jag ska vara hemma idag och bara vila mig. Ser just nu på Skavlan vilket förgyller fredagarna. Det är verkligen hur bra som helst.
Idag var sista dagen med FN. Det kändes lite hemskt såklart, men skönt att det är över. Vi har arbetat med detta väldigt länge så det känns skönt att kunna lägga det bakom sig. På något sätt har jag nog fått en "yrkesskada" om man säger så. Hela veckan har jag tänkt Fn. Jag har drömt om det, pratat om det med varje person jag träffat, haft det från 9-16 varje dag. Fraser som "ärade delegater, fru ordförande", "vi i delegationen Tunisien" "Delegationen Frankrike skulle vilja ha en mer konkret förklaring på den tredje objektiva satsen" osv går runt i huvudet mest hela tiden. Kommer nog ta ett tag innan det försvinner. Men kul har vi haft, det kan man inte komma undan och det har varit värt alla timmars förberedelser. Så tack alla delegationer som varit med och förgyllt veckan.
Shakara lugnan, verdahan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0