never felt like, felt like this before

2011-03-23 ♥ 07:00:39 | Kategori >> om photo booth | KOMMENTARER (0)

Godmorgon!
Det är rätt mycket att göra dessa dagarna framöver. Skolan tar en hel del tid och resten vill man ju försöka spendera ute i vårsolen som äntligen har pressat sig fram. Men jag gör mitt bästa med bloggen, men kommer nog fokusera mer på outfitbilder och lägga tid på det, vilket jag inte tror att ni har något emot då det verkar vara det ni gillar bäst. Har jag rätt? :)
Dagens frukost: Riven äpple och fil, ägg med kaviar, apelsinjuice.
Dagens Ebba:
Tycker det är så hemskt fint att ha skjortan knäppt hela vägen upp. Btw så är skjortan från Secondhand (myrorna), jeansen de gamla slitna från Gina, halsbandet har jag fått i present och skärpet är mamma gamla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0