körskola

2011-03-01 ♥ 18:22:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Kom precis hem från en otroligt lång dag. Känns som hela denna vecka kommer att bestå av långa dagar, förutom i morgon då eftersom vi är lediga.
Det sista jag gjorde innan jag kom hem var iallafall att vara på ett möte med körskolan. Det var information om hur allt går till och så. På torsdag morgon har jag min första lektion. Där ska vi bara se hur duktig jag är och försöka bedöma hur många lektioner jag kommer behöva för att kunna köra upp på min födelsedag. Fast den är i Juli, så det är egentligen ingen stress alls. Men kände att det var lika bar att vara ute i god tid så inte alla körlektioner bli uppbokade.
Så snart har ni mig på vägarna, tuuuuuuut tuuuuut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0