helg sammanfattning

2011-03-20 ♥ 14:53:14 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Godmorgon bloggen! Ja ni hörde rätt, jag vaknad nu! Eller för en kvart sedan, har hunnit äta lasagne till frukost och så. Iallafall sjukt, att vakna halv tre. Men efter gårdagen så kan jag nog inte säga annat än att jag behövde det, och vi lämnar det där.
Helgen har varit fantastisk.
Fredagen hos Amanda var så sjukt lyckad! Dansade i princip hela kvällen och det var massa härliga människor där som förgyllde kvällen.
Sedan igår, lördag, så var vi som sagt hos Elin och åt en grymt god trerättersmiddag som Elin och Caroline hade gjort. Sedan spelade vi spel, lyssnade musik för att sedan åka till Tölögården för att fira Angelica och Michaela. Det var även där massa dans och goa människor! Underbart.
Avslutar helgen med att ta tag i mitt liv igen och plugga som en liten idiot för att i veckan ta sig igenom 3 prov och en inlämning + läxor.
Heeeeeej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0