godkväll måndag

2011-03-14 ♥ 22:56:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Godkväll vänner.
Hemkommen från träningen och sitter och kollar på "Ballar av stål" med te i handen och mamma bredvid mig. Förra säsongens "Ballar av stål" var sjukt mycket bättre.. Men iallafall, i morgon är det utvecklingssamtal klockan 11:40. Så mamma och jag tar en härlig sovmorgon. Sedan efter det så ska jag Träffa Lisa som kommit hem från en lång resa i världen. Vi ska ta en härlig promenad och prata av oss. Toppen bra.
Nu jag dricka upp mitt te och hoppa i säng. Är färdig för dagen.
Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Haley

Väldigt fin blogg du har :)

Kolla gärna in på min och se om du

tycker om den.

2011-03-15 @ 13:24:50
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: maja

snygg chey! avgudar din blogg, håll hoppet uppe!!

2011-03-19 @ 23:09:25
URL: http://coolgirlfashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0