god morgon !

2011-03-25 ♥ 07:07:32 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Morsning korsning!

Sitter och äter massa frukost. Både äggmacka och gröt. Jag älskar frukost. Kan vara det bästa målet på dagen, efter middag då. Folk som inte äter frukost är mitt största mysterium. Hur orkar man vara pigg och glad ända fram till lunch utan frukost? Hur orkar man lyssna på lektionerna när maggen kurrar? Tycker det bara är konstigt.
Idag ska jag beta av veckans tredje prov på första lektionen. Känns awesome..
Sedan tre tråklektioner och efter det slutar jag.

Kvällen består hittills utav pizza, godis, vitt vin och gosigt sällskap. Rätt perfekt kombination om ni frågar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0