upp i allt så sa du så, vad ska man tro

2011-01-05 ♥ 22:17:15 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hejhej :)
Är nu hemma från bion. Bion var fantastiskt men den absolut hemskaste jag sett. Fruktansvärt gripande och vidrig. Men så himla fin och sjukt välgjord. Det finns inget som svenska filmer. Jag rekommenderar alla att se Svinarlängorna.
Ända till bion så var det kaos. Allt var kaos. Först så sket bussen i att komma. Så jag satt och frös ihjäl i en halvtimma. Ibland så blir man fett less på västtrafik. Sen så skulle jag ju till Monki och var sjukt stressad eftersom jag var en halvtimma sen och skulle träffa pappa om 45 min. Så gick jag till Kompassen. Men då stängde de 16. Så jag fick halvspringa till Femman. då hade jag ca 10 min på att hitta det jag skulle, betala, och sedan ta mig till posseidon. En omöjlig ekvation. Jag hittade aldrig det jag var ute efter, men mitt i all stress köpte jag en klänning. Bara för att inte allt spring skulle vara i onödan. Jag kom till pappa 15 minuter sen och mamma hade väntat på bion själv i en halvtimma. Allt detta jävla skit för att inte ens köpa det jag skulle. Helt värdelöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0