Burlesque

2011-01-30 ♥ 12:34:05 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Hej vänner. Söndag idag och jag är nästan nyvaken. Var så hemskt trött och ville inte gå upp någonsin igen, men så kom jag på att jag har massa att plugga, så då var det bara att släpa sig upp. Nu har jag just ätit en hejdundrande frukort och ser på Arthur på tv.
Igår så var som sagt jag och Hanna på bio. Vi såg Burlesque. En film med Cher och Christina Aguilera. Den var så hemskt bra! Underbara danser, sångnummer och vackra pojkar. Underbart. Den tycker jag alla ska se, fast kanske inte en film man ska gå med sin pojkvän för tjejerna är minst, om inte snyggare, än alla killarna tillsammans. Helt sjukt.
<3



Kommentarer
Postat av: malin

är inte eric dane med i den? love love love

2011-01-30 @ 13:52:36
Postat av: ebba

jajamen,det är han. Ungefär hur snygg som helst!

2011-01-30 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0